Kjærlighet | Livstre


Du gir meg pust til å leve...
Du gir meg rom til å elske...
Du gir meg tid til å hele...

Du er en del av mitt liv nå

Et tilskudd av vekst...
En podet gren på mitt livstre...
Et løvverk som gjør meg vakrere, større og sterkere...

Du mangfoldiggjør meg
uten å dømme meg

Du elsker meg
uten å måtte forandre meg

Du godtar meg som jeg er
uten skjulte agendaer

Din gren på mitt tre
vokser med meg sommer, høst, vinter og vår...

Du er god...
din kjærlighet 
lar treet vokse der det står!

Der jeg står plantet i bakken
med både tap og seire skrevet i barken
strekker jeg meg mot himmelen...

Litt mer hele tiden...
Litt mer på grunn av at du er min...
Litt mer fordi du gir meg av deg selv som gave...

Litt mer fordi du er blitt et fast tilskudd i mitt løvverks have!

Kommentarer

Populære innlegg